El Camino 2012 Zubiri

Har just kommit tillbaka fran pigrimsmiddagen som vi ater varje kvall pa de olika stallena. Jag ar i Zubiri i regionen Navarra.  Imorse snoade det nar jag gick fran klostret i Roncesvalles och nar jag kom fram till Zubiri sken solen och jag kunde hanga min tvatt ute pa tork. Imorgon bar det av till Pamplona och jag hoppas att jag orkar ga till Cizor menor 4 km efter Pamplona. Hur langt jag har gatt hittills vet jag inte men ca 5-5,5 mil sa an ar det langt kvar till Santiago. Idag har jag haft folje med en fransman Jerome och delvis ocksa med en svenska Lena. Har pa harberget sover jag bla med ett par tyskar som jag motte redan pa taget till SJPDP och Vadim fran Estland som kom med flyget fran Skavsta.
Det finns naturligtvis mycket mer att skriva men tiden vid datorn ar knapp. Jag har i alla fall lyckats ta ut pengar idag sa att jag kan betala mina boenden nagra dagar framover. Jag fick en magnesiumtablett av en av tyskarna nu ikvall, han sager att det ar bra for muskler och leder. Hoppas att han har ratt for jag har ont i vaderna och mina knan har tagit stryk av alla brantanedforbackar idag och igar. Alla manniskor som jag moter ar supertrevliga och hjalpsamma om det ar nat man behover. nu ska jag ga och lagga mig och lasa en stund sa att jag kanske kan bli klar med min bok sa jag slipper dra pa den imorgon. ;-) Kram alla/ Li

Kommentarer
Postat av: Jahya Heidari

Hej du

vad spenande och rolig och vad bra att du har en book att läsa

jag hoppas att du klarar hella vägen

rädd om dig min vän <3

2012-04-25 @ 13:19:50
Postat av: mikael westby

Låter superkul! hoppas kroppen din funkar.

sköt om dig och gör mer inlägg när du får tid

/ micke

2012-05-02 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0