Många bitar blir det ...



Jag har varit i Arvika-Eda under helgen och levererat lilla Alicekatten. Inte ett pip sa hon i bilen, hon la sig bara och sov. Vilken cooling! När vi kom till Fiskevik trodde jag väl att hon skulle jama och leta efter de sina,  men inte Alice. Hon sprang förtjust omkring och lekte och nosade. Det gick med andra ord hur bra som helst.

Igår var vi till Skarbol/Flogned och grattade Mickes mormor som fyllde år. Hon bor så mysigt i sitt röda hus med katten Linus. Alla katter känns så stora nu när man har umgåtts med ölilla Alice i några dar. Min Jazzkatt var enorm när hon kom in igår! Kolla in den colombianske konstnären F. Boteros målningar och skulpturer så förstår ni hur alla vuxna katter känns just nu.

Jag fick med mig allt utom bommen och sidstyckena till vävstolen i min blå Skoda - alla häpnade.
Mormor väver tillsammans med andra på Norma, så hon ville bli av med den här vävstolen som tar plats.
Hon vet ju var den finns om hon ångrar sig : ).
Det ska bli spännande att prova på att väva iaf.

Så TACK så mycket Eva för vävstolen!

Kram på er!/Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0