vår i luften

Idag skiner solen. Den sken redan i morse när vi skulle åka till våra skolor.              
Och jag tog en bild av mitt hus jättejättesnabbt.                                                                    

                                  Solen sken så vackert på mitt lilla hus redan imorse när vi var sena till våra skolor, att jag bara var tvungen att knäppa en snabbild.  När jag sedan på eftermiddan satt i min bil och bläddrade i en bok om tovning på en lessam parkering full av modd, landade min blick plötsligt på årets för mig första vårtecken.  Håll till godo!

När jag sen på eftermiddan satt i min bil på en moddig parkering och bläddrade i en
bok om tovning - ja då såg jag dem plötsligt och här är de nu alltså till beskådande.
Detta är mitt första riktiga vårtecken i år.


      Sprid våren!/Li





Kommentarer
Postat av: micke

snos

2009-03-11 @ 18:41:52
Postat av: Anki

Åh du bor i det roliga huset :)

Brukar titta längtande på det då jag far förbi!

2009-03-23 @ 21:19:33
URL: http://sytt.blogg.se/
Postat av: Li

Ja, jag köpte huset 2003

för att jag och Isoldes

pappa skulle bo nära varann.

Det är väldigt praktiskt och så

gillar jag ju Rådom.

Huset är litet OCH naggande gott.

/Li

2009-03-25 @ 06:36:25
URL: http://ligunnarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0