skidveckan slut

Ja, då var det tyvärr redan slut - sportlovet.
Det har varit ett härligt lov. Valberget och Rabakkoberg.
Isolde har varit så duktig och vi har åkt två och en halv mil på längdskidor i Rabakkoberg.
Fint, soligt väder, lagom kallt och mycket snö. Så mycket bättre blir det inte.

Jazzen sitter och spanar på vårens första vindflugor i fönstret och jag har en skön brasa i kaminen.
Jag känner att våren är på väg nu. Jag har lust att möblera om, byta gardiner kanske måla vidare i vardagsrummet. 
Jag vet bara inte var jag ska börja? Garderoben kanske?
Vi får se.
Jag köpte en ny ask med pepparmyntte idag och den kärliga doften sprider sig här i rummet.

/Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0