gomorron

Gomorron då, som sagt!

Idag är jag kompledig. Katten väckte mig klockan 6. Jag somnade inte om.
Jag har lyssnat på ett riktigt bra tankar för dagen, som handlade om humorn av
idag - skadeglädjen. Lyssna på programmet på www.sr.se P1.

Ryssland har inte samma humor som den där melodifestivalpuckodonnan P. Mede.
Jag kanske är ryska?! (potjemu njet, ja govorjo nemnoga po ruskij)

Jag har legat här i sängen och ätit frukost och funderat över vad jag har lust att fylla dagen med...
... tovade bollar och/eller ägg, sy nåt ... kanske en klänning i retrotyg till Isolde eller ett litet tygdjur?

Kanske går jag ut och tar en bild i mitt inspirationsrus efter Ellen Kooi.

Nu kom Isolde, vi får se vad hon har för idéer.

Ikväll ska jag och några kolegor ut och äta och gå och se filmen De ofrivilliga på Stjärnan.

/Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0