Ayer vino la primavera a Torsby

Igår kom så äntligen våren till Torsby. Jag gick ute utan jacka! Luften kändes varm.
Jag var och såg musikalen om kroppen i aulan på lunchen. VILKA DUKTIGA BARN!
De sjöng för full hals och var jättefina.

Tack till alla som bidrog till detta.

Igår kväll var jag på meditation i grupp. Det var en skön känsla.
Det kändes helt naturligt att sitta där i en grupp på 17 pers. och
blundande sjunga ett mantra och sedan ledas i meditation och
avsluta med kontemplation.
Det var bra, jag kommer igen. Tack.

Mi hija y sus compañeros de clase han hecho un musical sobre el cuerpo humano.
Fue genial! Los niños han cantado hasta el cielo. Ayer por la noche fui a una meditación
en grupo (17personas). Cantabamos una palabra y después contemplación. Lo haré de nuevo, me gustó.

Nu hoppas jag på ännu en härlig vårdag.
Er som vill odla ekologiskt kan jag tipsa om fröer från www.runabergsfroer.se

Kram på er alla! / Li

Kommentarer
Postat av: Paco Campillo

Ya sabes: ciudado con la primavera. "También el sol amado, y como todo lo que amamos sonriente, puede llevar la luz sobre la frente, pero lleva la muerte en el costado". ¿Sigues teniendo el poema de Martí en tu despacho?

2009-04-02 @ 12:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0