Höstledighet

Nu ska jag vara ledig en hel vecka, alltså den kommande. HÄRLIGT!
Jag känner verkligen att jag behöver det.

Jag ska vara hemma och njuta av att inte ha några måsten.
Jag ska göra klart fem prinsesstårtor i tyg, virka och sy.

Weronica och jag spånade på namn för eventuella gemensamma och
enskilda framtida företag igår. Här är några tips!

Bläck & Blöja förlag

Spetälska stickafé

Vulva (fint ord, men vad sysslar företaget med?)

Vi har planer på att eventuellt delta i en tröjkretionsutställning som arrangeras av
bl a slöjldkonsulenterna i Värmland. Kanske kommer det upp en och annan tröja på bloggen framöver.

Jag passar på att önska alla två som jag vet har vetskap om min blogg EN RIKTIGT SKÖN HÖSTVECKA!

/Li 

Kommentarer
Postat av: weronica

Jag räknar mig till en av de två. Tackar för önskan om en skön höstvecka fast den snart är slut. Hoppas att du är nöjd med din vecka o att du njutit ordentligt av ledigheten!

2008-10-30 @ 23:10:23
Postat av: Danne G

Har nytt skateklipp uppe nu!

Se va du tycker!



/ Danne med bloggen som får dig att leva

2008-10-30 @ 23:11:49
URL: http://deegee.blogg.se/
Postat av: Dilan

hej hej!

Hoppas allt är bra med dig!

Vad händer hos dig då?



/ www.mramin.blogg.se

2008-10-30 @ 23:12:40
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0